תופעות פוסט קורונה: איך לטשטש אזורים בגוף שפחות מחמיאים כרגע 

אזור הבטן אצל נשים

ההסגר והחיים הפסיביים שינו אותנו גם מבחינה פיזית. נכון שיכולנו לעשות ספורט לסירוגין אבל רוב הזמן היינו פחות פעילים מהרגיל. הגוף שלנו השתנה טיפה לאחר חודשיים של חוסר מעש ואולי גם אכילה רגשית . תופעות הלוואי של התקופה מורגשות עכשיו ועלינו להתמודד אתן עד שנחזור לעצמנו לגמרי. אחת הבעיות הנפוצות אצל נשים היא אזור הבטן. בטן שטוחה היא חלומה של כל אישה אך מעבר לגיל מסוים, קשה מאוד להשיגה. עלינו לקבל עובדה זו וללמוד להתלבש בהתאם. יש כמה טריקים שאפשר לעשות ע”י סטיילינג נכון על מנת להרגיש טוב ונוח עם הגוף שלנו ובהופעה הכללית. עלינו לטשטש אזור זה עד שיעלם ולא יציק לנו יותר. אני סבורה שע”י בחירת בגדים נכונים ניתן פשוט לשכוח “מהפגמים” ואפשר להתרכז בדברים היפים שיש לנו

טיפים וטריקים לאזור הבטן:

קודם כל קונים לבנים טובים. תחתונים מעולים מידה אחת יותר על מנת לנטרל סימנים בגוף. בנוסף, קונים חזייה טובה, חלקה, שתרים את החזה בצורה נכונה ותפריד את החזה מאזור הבטון. ככה מתחילים, מהבסיס. הלבנים של שנטל הם מעולים לדעתי. ניתן לקנות אותם בג’ק קובה או באתרים מחו”ל כמו:
www.undermywear.co.uk

תופעות פוסט קורונה: איך לטשטש אזורים בגוף שפחות מחמיאים כרגע 1

אפשר לרכוש מחטב חצאית שישרת אותנו מעולה בעיקר עם שמלות . מחטב זה נוח יחסית, אוסף את אזור הבטן ומחליק את האזור.

תופעות פוסט קורונה: איך לטשטש אזורים בגוף שפחות מחמיאים כרגע 2

כלל חשוב נוסף הוא לא ללבוש חולצות או גופיות מלייקרה. בגדים כאלו לא מטשטשים שום דבר ורק מלחיצים. בגד טוב חייב להיות נוח, קצת רפוי, את צריכה להרגיש בטוחה שהוא מחמיא לך ולא להסתובב כל היום בהרגשה של אי נוחות ומודעות עצמית מוגברת. בגדים מבדים אורגנים כגון כותנה, פשתן או משי, מומלצים על מנת לתת לך ביטחון עצמי, מראה יוקרתי ונוחות כל היום.

תופעות פוסט קורונה: איך לטשטש אזורים בגוף שפחות מחמיאים כרגע 3

בעת בחירת מכנסיים או ג’ינסים, בחרי אותם גבוהים. הגובה האולטימטיבי היא שתי אצבעות מתחת לתבור. אפשר גם יותר גבוהים על מנת ליצור או להדגיש מותן. מכנסיים בגובה זה, יאספו את הגוף ויחליקו את אזור הבטן. כדאי לבדוק את המכנסיים בישיבה לפני שקונים מכנסיים או ג’ינסים ולהרגיש נוח אתם גם כשיושבים. בנוסף, האורך של המכנסיים גם חשוב כדי ליצור מראה מושלם ומדויק

תופעות פוסט קורונה: איך לטשטש אזורים בגוף שפחות מחמיאים כרגע 4

חולצות טי בעלות מחשוף וי עמוק טובות כי הן מאריכות את הצוואר ויוצרות מראה ארוך.

תופעות פוסט קורונה: איך לטשטש אזורים בגוף שפחות מחמיאים כרגע 5

טיפ וטריק חשוב: ליצור אאוטפיטים ע”י שכבות בפלג גוף עליון. לדוגמה: להתחיל עם גופייה מכותנה, עליה טי שרט, עליה ג’קט, וסט או קרדיגן. בחורף גם מעיל. בקיץ אפשר גופיה, טי שרט וצעיף יפה ארוך. העיקר ליצור הצללה ארוכה ויפה.

תופעות פוסט קורונה: איך לטשטש אזורים בגוף שפחות מחמיאים כרגע 6

לא לקנות שרשראות ארוכות שמסתיימות באזור הבטן וגם תוותרי על החגורה.

תופעות פוסט קורונה: איך לטשטש אזורים בגוף שפחות מחמיאים כרגע 7